poniedziałek, 15 czerwca 2015

Kartki na roczek

Mianem scrapbookingu kiedyś określano artystyczne ozdabianie albumów ze zdjęciami. Teraz zawiera w sobie ono wiele czynności związanych z pracą z papierami, podpina się pod niego również robienie kart okolicznościowych. Kartki są wówczas ręcznie wykonane różnymi technikami z użyciem nie tylko papierowych elementów. W języku angielskim określane jest to jako cardmaking, ale w większości naszych rodzimych sklepów nie ma takiej kategorii i szukamy materiałów do tego właśnie pod hasłem scrapbooking. Bardzo dobrze, bo przeszukiwanie kilku kategorii czasem może wykończyć :)
W swoich kartkowych pracach używam papierów scrapowych, scrapków w różnym kształcie, koralików, naklejek, różnych pisadeł, stempli, brokatów, tasiemek, tekturek, itp., itd...
Dziś chciałabym Wam pokazać karteczki na roczek. 


Maluchy w tym wieku lubią kolorowe przedmioty, a i rodziców ucieszą karteczki z wieloma zdobnymi elementami. Powstały w różnych wersjach kolorystycznych, i dla dziewczynek i dla chłopców, co kto lubi.



Wypukłym elementem jest wiatraczek i naklejki 3D żabki , a także koraliki i kryształki. Za podstawę kartki użyłam jednobarwnego papieru, na którym tło do pracy z drobnymi elementami stanowi papier scrapowy. 



Papiery można kupować pojedynczo kartkami, a także blokami czy też zestawami tematycznymi. W takich zakupach zazwyczaj kieruję się emocjami, biorę co mi się podoba i co widziałabym w swoich pracach. Na początku bardzo mi było na rękę kupowanie pojedynczych kart, bo nie wiedziałam jeszcze jak potoczy się moja przygoda z karteczkami.

W pracy wykorzystano:

Beata

Tworzycha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz