sobota, 11 lipca 2015

Postarzana ramka

Postanowiłam zrobić coś innego, oryginalnego. Wiecie już zapewne, że lubię robić decoupage na materiale a tworząc ramkę, doszłam do wniosku, że to jest coś co do mnie  najbardziej przemawia. Połączenie drewna i materiału daje niesamowite efekty. I wiem ze takich połączeń będzie w moich pracach więcej :)


Ramkę pomalowałam farbą akrylową Phoenix w kolorze ecru. Materiał - surowy len,  najpierw pofarbowałam białą farbą do materiału  firmy Decorfin textile a następnie zastosowałam utwardzacz do tkanin w celu usztywnienia i pofałdowania materiału.



Len jest fantastyczny do utwardzenia, daje dużo możliwości i ładnie się marszczy . Info jak usztywnić materiał znajdziecie tutaj.


Utwardzony ale jeszcze lekko mokry materiał, przykleiłam do ramki. Materiał należy formować już na ramce i stopniowo przyklejać go do drewna. Następny krok to dekoracja - dodałam delikatne różyczki. Pomalowałam len farbami a na koniec pomazałam delikatnie patyną, materiał  i drewno wykropkowałam i przetarłam papierem ściernym dla lepszego efektu. Wszystko zostało  zabezpieczone lakierem matowym. 


Po bokach ramki również dodałam kilka małych kwiatków.
  


I jak Wam się podoba takie nietypowe połączenie drewna i materiału? 

Ania

DECO LUSIA

1 komentarz:

  1. troche małe zdjęcia i nie widać efektu z bliska, a ciekawy to pomysł...

    OdpowiedzUsuń