sobota, 18 lipca 2015

ZESPÓŁ PROJEKTOWY - Agnieszka Koter

Zawitał do nas urlopowy czas dlatego bardzo przepraszamy za nieregulnarność postów. Obiecujemy, że będziemy starać się jak najbardziej pisać co 2 dni :)
Dziś postanowiiśmy przedstawić naszą kolejną twórczynię postów - Agnieszkę Koter. Oto kilka słów, które o sobie pisze.

Jestem: matką,żoną i kochanką, w wolnych chwilach (nocną porą) oddaję się hande made.Rękodzieło towarzyszy mi od dzieciństwa, jako iż wychowałam się w rodzinie pokoleniowej i długowiecznej.

 Prababcia nauczyła mnie zbierać i suszyć zioła,babcia jak na krawcową przystało podstawowe ściegi oraz robienia na drutach.Gdy już pracowałam koleżanka nauczyła mnie szydełkować, po uradzeniu syna wciągnął mnie quilling, jak już nastała doba popularnego internetu odkryłam scrapbooking i zaczęłam prowadzić blog, jak każda kobieta lubię błyskotki więc liznęłam podstawy beadingu i sutaszu. Niestety jako, iż w tym roku urodziłam córkę to wolnej chwili mam trochę mniej.






Agnieszka


2 komentarze: