środa, 22 lipca 2015

ZESPÓŁ PROJEKTOWY - Beata Jędrzejak

Witajcie.

Najtrudniej zawsze o sobie coś napisać. Nie wiem co byście chcieli dokładnie wiedzieć... 
Jestem młoda mamą małego rozrabiaka i pod sercem następny już się wierci, więc niebawem będzie nas więcej. Kochany mąż akceptuje mój zwariowany świat twórczych pasji za co jestem mu niezmiernie wdzięczna, bo hobby jest ważnym elementem do zachowania zdrowia psychicznego w tym pędzącym świecie. Moją pracownią jest stół w salonie, wiecznie zawalony wszystkim i niczym, co utrudnia mi przyjmowanie gości. Oni już też się chyba przyzwyczaili, że u mnie tak właśnie jest. Marzeniem do zrealizowania jest kawałek pracowni, ale to dopiero pewnie jak dzieci pójdą w świat i oddadzą pokój. Moja głowa szarpie się każdego dnia z nowymi pomysłami i nie zawsze mam czas i możliwości żeby je wszystkie zrealizować. Prowadzę bloga żeby w jakiś sposób usystematyzować to co się u mnie twórczo zmienia. Mam apetyt na różne techniki rękodzieła i sprawdzam wiele nowinek. Najwięcej czasu poświęcam ostatnio na kartki, haft, szydełko i decoupage. Większość moich prac znajduje miejsce w moim własnym domku, albo wędruje w ręce przyjaciół. Uwielbiam moje twórcze zabawy i pod tym względem zawsze zostanę dzieckiem odkrywającym nowe światy. Cieszę się, że teraz z Wami tutaj będę mogła dzielić się moją radością.













Beata

TWORZYCHA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz