środa, 26 sierpnia 2015

Lawendowe okno

Witajcie!
Dziś zapraszam na krótką podróż po lawendowych polach Prowansji.



Na drewnianą deseczkę przykleiłam serwetkę z motywem okna, lawendowego pola i samolotu. Ramkę ulepiłam z modeliny a wgłębienia wokół niej zrobiłam za pomocą ołówka, dociskając go do ścianek tak, aby powstał wzorek. Następnie ramkę wypaliłam w piekarniku, zeszlifowałam i pomalowałam na kolory lawendowe farbami akrylowymi. Aby uzyskać ciekawy efekt „wyjęłam” lawendę z obrazka na powierzchnię ramki.



Dużą gałązkę lawendy wykonałam metodą sospesso.



Na koniec dodałam stempel z napisem „Bo każdy z nas ma okno przez które spogląda na świat…”
Całość zawiesiłam na lawendowej tasiemce a następnie udałam się w podróż do malowniczej Prowansji, gdzie cudownie pachnie lawendą a wspaniały, intensywny kolor  ścieli się na polach hektarami. Oczywiście na spacer po lawendowych polach udałam się w marzeniach, ale w końcu po to one są, aby się spełniały.
Mój widok z okna pachnie lawendą, a Wasz? Czekam na Wasze komentarze.

Pozdrawiam,
 Ania

DecoLusia


2 komentarze:

  1. Oj zazdroszcze umiejętności! Kolor swietny a cala ramka po prostu cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń