środa, 9 września 2015

Exploding box

Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam tworzyć exploding-boxy. Uważam, że są świetną alternatywą dla prostych kartek. 
Tym razem było to jednak dla mnie wyzwanie, ponieważ zamawiającym był mój tato, a obdarowaną - moja mama. 
Miało być z klasą, elegancko, niezbyt wiele ozdób. 
Jeśli chodzi o papier - postawiłam na połączenie kilku odcieni fioletu z różowymi kwiatami na środku. 





Znaczącymi elementami są tekturki tematyczne. U samej góry przymocowałam zdjęcie rodziców z ubiegłorocznych wakacji, 
natomiast dolną część zdobi wiersz o miłości.
Całość dodatkowo zdobią ukochane perełki i kwiatuszki.






Nie można również nie zauważyć ozdobnego tortu w centrum boxa - użyłam tekturki 3D 
(wiem, wiem - można zrobić samemu - ale czasami jestem leniem :P ) - w tym przypadku ozdobiłam go perłowym papierem 
i kompozycją kwiatową. 




Gdybyście byli ciekawi jak prosto i szybko można taki efekt osiągnąć - już teraz zapraszam was na mój kolejny post - w którym - jak pewnie się już domyślacie - będzie tutorial z tymże właśnie tortem.



Mam nadzieję, że się wam box podobał - zapraszam do komentowania :) 



Pozdrawiam 
Klaudia B. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz