niedziela, 13 września 2015

Segregator i farby kredowe

Witajcie :)

Wygląda na to, że się jednak zakochałam w farbach kredowych ;) Jestem obecnie w fazie testowania tego unowocześnionego wynalazku (tego typu farby mają długą przeszłość historyczną). Efekty moich potyczek będą zapewne widocznie w powstających pracach. Na pierwszy ogień poszły farby marki Annie Sloan. Przeczytałam gdzieś wcześniej, że z nimi się pracuje a nie tylko używa do malowania. W tym stwierdzeniu jest coś na rzeczy, rzeczywiście trzeba sobie samemu znaleźć odpowiednią konsystencję, która akurat będzie nam odpowiadała. Są dość gęste więc chwilę to trwa ;) Jednak bardzo dobrze kryją i ogólnie mogę napisać, że jestem z naszej pierwszej współpracy zadowolona ;) Zobaczymy czy będzie jeszcze lepiej w przyszłości. Na pierwszy ogień poszedł segregator drewniany na moje gazetowe szpargały i oto efekt prawie końcowy (zostało jeszcze wykończenie lakierem lub woskowanie jak kto woli), bo czeka mnie jeszcze lakierowanie.








Surowy segregator do nabycia tutaj: http://dekormania.com.pl/segregator-p-989.html

Pozdrawiam,
Beata

1 komentarz:

  1. super, mam takie farby i jeszcze ich nie przetestowałam bo nie wiedziałam co z nimi zrobić... może coś więcej potem na ich temat?

    OdpowiedzUsuń