piątek, 14 sierpnia 2015

Pudełeczko na prezent

Witajcie,

Kolorowe papiery do scrapbookingu można wykorzystać nie tylko do robienia kartek. Czasami potrzebne nam wyjątkowe opakowanie na prezent. Małe prezenty najtrudniej zapakować, żeby wyglądały elegancko i efektownie. Zwłaszcza jeśli ktoś chce schować do środka coś wyjątkowego.

Na prośbę brata zrobiłam mu pudełeczko w określonych wymiarach. Potrzebowałam do tego białego grubego papieru (według Waszej koncepcji kolorystycznej może to być każdy inny kolor), nożyka do cięcia, linijki, przyborów do rysowania i zaznaczania, kleju, papierów do scrapbokingu, a także kilku atrakcyjnych przydasi do ozdobienia wieczka.



Boki i wierzch stworzonego przeze mnie kartonika okleiłam papierem zakupionym w Dekormanii. W zakupionym bloczku były też elementy samoprzylepne i to tam znalazłam zielone paseczki, które trafiły na boki pokrywki.




Ozdobienie wierzchu sprawiło mi największą frajdę, bo już nie musiałam używać tu linijki. Z drobiazgów znalezionych w czeluściach przydasiowej szuflady powstał kwiatek z kokardką. Wypukłe elementy zawsze mocuję klejem na gorąco – sposób szybki i trwały. Pokrywka dobrze wymierzona nachodzi idealnie na dół pudełka i sama się nie otworzy, więc nie trzeba dodatkowego wiązania. Docelowo jest to pudełko na prezent, ale też stanowi dopełnienie tego prezentu, bo może potem stać pięknie na półce i przechowywać drogie nam drobiazgi.




W PRACY WYKORZYSTANO:


Pozdrawiam,
Beata

TWORZYCHA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz